2014. január 7., kedd

21.RÉSZ: Harry Jacob Noah Valley Styles

Sziasztok! Sok idő és nagy pihenés után, itt az új rész! Remélem tetszik majd, jó olvasást!

Reggel mindenki korán kelt, ugyanis ma van a keresztelő, mindenki izgult.Niki, Gemma és Anne még fodrászhoz is mentek, nekem nem volt erre szükségem ugyanis megcsináltam magamnak a göndör fürtjeimet. Majd ruhát választottam...vagyis csak szerettem volna, de nem sikerült. Fehérneműben és egy selyemköntösben hisztériáztam, mert nem tudtam mely ruhámat vegyem fel....egyet felvettem, rájöttem, hogy kihívó, aztán a másikban ugy néztem ki mint egy bálna, majd mint egy apáca...a végére összerogytam az ágyon. Pár perc punnyadás után Harry jött be egy nagy dobozzal a kezében. Persze ezt csak később vettem észre, ugyanis mindvégig az ő tökéletes arcát és öltözetét néztem.
-Kicsim jól vagy?
-Őhm i-igen.
-Te stíröltél engem. – kuncogott. Ahh, hogy lehet hogy mindig lebukok előtte?
-Nem is!
-De is!
-Na jó, párszor végig néztem rajtad, mert túl sármos vagy! Valaki még elvesz tőlem téged.
Közelebb jött és leült mellém, majd átnyujtotta a dobozt.
-Ez a tied! Gondoltam, hogy nem fogsz boldogulni a ruhákkal, ezért én vettem neked egyet.
Kinyitottam a dobozt és egy gyönyörű kék csipkés ruha volt benne. Majd Harry elémtett egy dobozkát is.
-Ez is a tied.
-De ezt mind nem kellett volna, nem érdemlem meg.
-Szültél nekem egy kisfiút és a szíved is az enyém...hidd el, megérdemled. Épp ezért is kaptál szív alakú medált.
Kinyitottam és tényleg egy szív alakú medál volt. Gyors megöleltem Harry-t, hisz semmit nem kértem és még is kaptam,
-Ezt igazán nem kellett volna.  – mormoltam bele a vállába.
-Cserébe csak egy csókot kérek. – rögtön megcsókoltam őt. – Na öltözz cica, már sietnünk kell!
Harry el is tűnt, majd mikor én készen voltam lementem a lépcsőn, mindenki bámult engem, főleg Harry. Az ő szemei csillogtak és az a huncut mosoly volt az arcán, Noah kis pöttöm testét tartotta a kezébe. A fiunk kis fehér rugadlózóban volt és ujjacskája a szájánál voltak, még ő is engem nézett...a szemei azok Harryé. Kint, mindenki beült az autóba, Noah-t is betettük a babaülésre, majd elindultunk. Nem sokára megérkeztünk a templomhoz. Már mind itt voltunk meg persze pár rajongó is a templom előtt. Sajnos vagy nem sajnos. Jó lett volna családi körben lenni, bár Harry-nek ők is a családjába tartoznak.
Vártunk Nikivel az oltárnál, mikor Harry mosolyogva bejött kintről.
-Szia édes! - mondta mikor átkarolt és megpuszilta a fejem.
-Miujság volt odakint?
-Közöltem velük, hogy a fiamat kereszteljük, mire sokan fujjogni kezdtek, de többen inkább azt kérték, hogy mutassak képet róla és gratuláltak nekünk hozzá, miután meglátták mennyire hasonlít rám.
-Ouu, ennek most örülni kéne, ugye?
-Hát igen.
-Akkor örülök. – mosolyogtam.
-Jajj de cukik vagytok! – nevetett Niki, akit eddig észre se vettünk.
-Köszi. – mondtuk egyszerre, nem tudjuk, hogy sikerül ez nekünk mindig, hogy folyton egyszerre mondjuk „köszi“.
-Óh, Niall szeretné kicsi Harry-t, odamegyek hozzá.
-Menj szivem, nyugodtan.
-Oke Gina.
Szóval idejöttem Niall-hoz, aki amúgy folyton Nikit nézi.
-Miújság keresztapuka? – kérdeztem miközben átadtam neki Noah-t.
-Óh, semmi különös. Hogy van az én kis keresztfiam?
-Hát, Noah észrevette, hogy Niall bácsi, mindig anya barátnőjét bámulja. –Erre Niall nevetett egy kicsit.
-Gina ki ő?
-Ő Niki. Egyetem óta ismerjük egymást, keresztanya lesz Gemmával együtt. Egy baj van, van pasija. Dave-nek hívják.
-Ouuu, hát akkor ezt megint cseszhetem, ugye? – nevetett kínosan.
-Tudod mit? Majd rákérdek nála, hogy mi a helyzet Dave-vel, oké?
-Köszi Gina, mondom én hogy Harry mellé ilyen lány kell mint te.
Még beszélgettünk Niall-lal, majd elkezdődött a ceremónia. A keresztszülők elmondták a keresztelői „esküt“, Noah fejét a pap megöntötte szenteltvízzel és aztán a formaság. Majd megbeszéltük, hogy este jön mindenki hozzánk partizni egy kicsit.
Otthon megebédeltünk, majd mindenki elvonult kicsit pihenni. Miután letettem Noah-t aludni átmentem Nikihez. Amint beléptem az ajtón megláttam őt. Az ágyon ült, még abban a ruhában amiben a keresztelőn volt, felhúzott lábakkal az ágy fa fejtámlájának támaszkodva és pityergett. Leültem mellé és megsimogattam őt.
-Mi a baj Niki?
-Dave... – szipogott szegénykém, sminkje el volt kenve – szakítottunk, még mielőtt eljöttem volna Budapestről, rájöttem, hogy megcsalt.
-Óh Niki...sajnálom.
Megöleltem őt, rossz volt látni, hogy ilyen rosszul van, de talán icipicit mégis örültem. Niall rendes srác és szerintem Nikinek épp ilyen fiú kéne mint ő. Niki lassan elaludt. Kicsit betakartam őt azzal a kék takaróval amit még ő hozott magával. Mindenhova viszi ha kirándulni megy.
Lassan 6 óra lett. A ház már gyönyörűen fel volt díszítve fehér és ezüst színű lufikkal. A nappaliban egy nagy felirat volt kifeszítve: „Boldog névadót Harry Jacob Noah Valley Styles“.
Noah már épp be volt csomagolva a kis ruhácskájába és vittem őt le a nappaliban lévő babaágyba, mikor épp csengettek, szóval közben ajtót nyitottam és a srácok és barátnőjeik toppantak be a házba mégtöbb lufival egy hatalmas macival, egy üveg vörösborral és egy hatalmas tábla csokival. Behívtam őket a nappaliba, de addigra már Zayn ki is vette Noah-t a kezemből, szóval hagytam őt babázni. Mindenki jól szórakozott, halk zene szólt a házban. Niallt félrehívtam, hogy elmondjam neki a helyzetet.
-Szóval megtudtál valamit?
-Igen. Dave megcsalta őt...az előtt tudta meg, mielőtt eljött volna Budapestről ide. Maga alatt van, de ismerem őt jóideje, hamar túl lesz rajta. Szerintem ma este esetleg meg is ismerkedhetnél vele.
-Bemutatnál neki? -  kérdezte félénken, arca is félénk volt, mintha félne hogy azt mondanám „nagyfiú vagy, menj egyedül“. De nem, persze hogy segítek Niall-nak.
-Na gyere! – mondtam és elindultunk Niki felé, aki egyedül pezsgőzgetett, Gyors Niall kezébe is nyomtam egy pohár pezsgőt, majd odaértünk a célpontunkhoz.
-Gina! Hogy mennek a dolgok?
-Nagyon jól, megérkeztek a keresztapukát. Ő például itt Niall, az egyik keresztapuka. – kezetfogtak, puszi. – Na én megyek is, beszélgessetek nyugodtan! – el is siettem gyors Harry-hez.
-Csak nem kerítőnek csaptál fel? – kérdezte nevetve miközben átölelt engem.
-Nem mondanám, csak bemutattam őket egymásnak. De azért remélem összejönnek. – kuncogtam.
-Gina. Tweeteltem rólad a Noah-ról neten. Javában inkább mindenki örül kettönknek...illetve hármunknak. – mosolygott.
-Ha jól fogadták, akkor csak örülni tudok. – megpusziltam. – Noah?
-Noah épp Gemma kezében van, ott a kanapén ülnek.
-Szuper, akkor csak élveznünk kell a partit.

-Pontosan szerelmem. – mondta, majd lágyan megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése